بیوگرافی سیمای بارلاس بازیگر و مدل تیزرهای تبلیغاتی در کشور ترکیه

سیمای بارلاس کیست؟ سیمای بارلاس اهل کجاست و چند سال دارد؟

سیمای بارلاس بازیگر زن ترکیه ای

خانه به دوش – سیمای بارلاس در سال ۱۹۹۸ به دنیا آمد. این هم خبر ما از سیمای بارلاس که اولین تجربه بازیگری اش را با سریال پارامپارسا داشت… سیمای بارلاس اهل کجاست و چند سال دارد؟
تمام جزئیاتی که می خواهید در مورد سیمای بارلاس بازیگر نقش داملا کاراچای در سریال زالم استانبول که هم اکنون از کانال دی پخش می شود را در اخبار ما بیابید… سیمای بارلاس کیست؟ متولد کجاست، چند سال دارد، قد، وزن، سریال ها و فیلم هایی که در آنها بازی کرده است…

سیمای بارلاس کیست؟

سیمای بارلاس در ۱۷ می ۱۹۹۸ در استانبول به دنیا آمد. او فارغ التحصیل رشته سینما و تلویزیون از دانشگاه بیلگی است. سیمای بارلاس که اولین تجربه بازیگری خود را با شخصیت Öykü در سریال تلویزیونی Paramparça داشت، در سریال هایی مانند Adı Legend و Hayat Akşam Tatlıdır شرکت کرد. سیمای بارلاس بازیگر نقش داملا در سریال زلیم استانبول که این روزها از کانال دی پخش می شود، قد ۱.۶۶ متر، ۴۷ کیلو و ثور دارد.

Sima Barlas بازیگر ترکیه ای

سریال ها و فیلم هایی که سیمای بارلاس در آن ها ایفای نقش کرده است:

۲۰۱۹ – Zalim Istanbul (Damla) (مجموعه تلویزیونی)
۲۰۱۹ – بردگی دیجیتال (تصویر متحرک)
۲۰۱۷ – نام او افسانه است (ناز) (سریال تلویزیونی)
۲۰۱۶ – زندگی گاهی اوقات شیرین است (Gözde) (مجموعه تلویزیونی)
۲۰۱۴-۲۰۱۷ – شکسته (داستان) (مجموعه تلویزیونی)

سیمای بارلاس متولد سال ۱۹۹۸ و دانشجوی رشته سینما در دانشگاه خصوصی در ترکیه است. او در استانبول به دنیا آمده‌ و کارش را با بازی در تیزرهای تبلیغاتی آغاز کرد.

خانواده او از طبقه متوسط استانبول هستند و از نحوه کار و زندگی دخترشان حمایت می‌ کنند. مشوق سیمای بارلاس برای ورود به دنیای هنرپیشگی مادرش بود.

استایل و چهره خاص سیمای بارلاس باعث شد بسیار مورد توجه کارگردان ها قرار بگیرد و بالاخره با بازی در نقش گزیده سریال تلخ و شیرین اولین کار تلویزیونی خود را آغاز کرد. او در سال ۲۰۱۴ کارش را آغاز و به شدت رشد کرد. به محضی که وارد دنیای تبلیغات شد اسپانسرهای زیادی به او پیشنهاد کار دادند.

Sima Barlas
او همزمان با کار بازیگری، چهره ی کاتالوگ های تبلیغاتی بوده و در آگهی های تبلیغاتی مختلفی بازی کرده است. سیمای بارلاس دو بار موفق به دریافت جایزه در زمینه بازیگری شده است.

سریال ترکیه ای استانبول ظالم در سال ۲۰۱۹ پخش شده و دو فصل دارد. سیمای بارلاس در این سریال در نقش داملا به ایفای نقش پرداخته است.

سیمای بارلاس در سال ۲۰۱۶ جایزه با استعداد ترین بازیگر جوان را از دانشگاه کارادنیز تکنیک و همچنین جایزه بهترین بازیگر زن را از همین دانشگاه دریافت کرده است.

Check Also

الچین سانگو بازیگر نقش دافنه

بیوگرافی الچین سانگو بازیگر زن ترکیه ای

الچین سانگو با بازی در نقش جاله در سریال “Öyle Bir Geçer Zaman ki” به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *