بیوگرافی الچین سانگو بازیگر زن ترکیه ای

الچین سانگو با بازی در نقش جاله در سریال “Öyle Bir Geçer Zaman ki” به شهرت رسید و با ایفای نقش دفنه در سریال محبوب “Kiralık Aşk” به اوج محبوبیت دست یافت. او همچنین به عنوان چهره تبلیغاتی محصولات موی Elidor و فروشگاه‌های Boyner فعالیت کرده و در سال ۲۰۱۶ به عنوان دومین بازیگر محبوب ترکیه شناخته شد.

الچین سانگو
الچین سانگو

بیوگرافی الچین سانگوالچین سانگو
محل تولد: ازمیر / ترکیه
تاریخ تولد: ۱۳.۰۸.۱۹۸۵
الچین سانگو کیست؟

الچین سانگو (متولد ۱۳ اوت ۱۹۸۵، ازمیر)، بازیگر و مدل ترک است.

خانه به دوش – سانگو تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته اپرا در دانشگاه مرسین به پایان رساند و پس از آن آموزش بازیگری را در تئاتر Sahne Tozu دریافت کرد و سپس به عنوان بازیگر در سریال‌ها شروع به فعالیت کرد.

او اولین بار در سال ۲۰۱۱ با نقش جاله در سریال “Öyle Bir Geçer Zaman ki” شناخته شد. در سال‌های ۲۰۱۲-۲۰۱۳، نقش نهیر را در “Aşk Kaç Beden Giyer” بازی کرد. از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴، در سریال “Bir Aşk Hikâyesi” که اقتباسی از سریال کره‌ای “I’m Sorry, I Love You” بود، نقش ادا را ایفا کرد.

در سال ۲۰۱۴، نقش گوزیده را در سریال تاریخی “Kurt Seyit ve Şura” که در روسیه، ترکیه و اوکراین فیلم‌برداری شد، بازی کرد. در سال ۲۰۱۵، پس از بازی در سریال “Sevdam Alabora”، در همان سال با بازی در نقش دفنه در سریال “Kiralık Aşk” که با باریش اردوچ هم‌بازی بود، به شهرت زیادی دست یافت.

الچین سانگو بازیگر زن ترکیه ای
الچین سانگو بازیگر زن ترکیه ای

این سریال به مدت ۶۹ قسمت پخش شد و عملکرد سانگو مورد تحسین قرار گرفت. در سال ۲۰۱۷، اعلام شد که سانگو در یک سریال جدید که از کانال دی پخش خواهد شد، حضور خواهد داشت. همچنین در اوت همان سال اعلام شد که سانگو به همراه باریش اردوچ در فیلم سینمایی “Yanımda Kal” (نام قبلی “Gitme Sen!”) حضور خواهند داشت.

الچین سانگو بیشتر به خاطر نقش دفنه در سریال کمدی رمانتیک “Kiralık Aşk” که از ژوئن ۲۰۱۵ تا ژانویه ۲۰۱۷ در شبکه استار تی‌وی پخش می‌شد، شناخته می‌شود. او به خاطر این نقش، نامزد بیش از ۲۰ جایزه از جمله سه جایزه پروانه طلایی شده است. سایر پروژه‌هایی که او در آنها حضور داشته شامل “Öyle Bir Geçer Zaman ki” (۲۰۱۱)، “Aşk Kaç Beden Giyer” (۲۰۱۲-۲۰۱۳)، “Bir Aşk Hikâyesi” (۲۰۱۳-۲۰۱۴)، “Kurt Seyit ve Şura” (۲۰۱۴) و “Sevdam Alabora” (۲۰۱۵) می‌باشند.

الچین سانگو بازیگر زن ترکیه ای
الچین سانگو بازیگر زن ترکیه ای

این بازیگر چهرکسی و موی قرمز طبیعی، همچنین چهره محصولات موی Elidor و زنجیره فروشگاه‌های Boyner شده است. الچین سانگو بر اساس آمارهای مختلف و رسانه‌های اجتماعی، به عنوان دومین بازیگر محبوب ترکیه در سال ۲۰۱۶ انتخاب شد. در سپتامبر ۲۰۱۶، او دهمین چهره مشهور ترک با بیشترین دنبال‌کننده در اینستاگرام شد.

الچین سانگو بازیگر نقش دافنه
الچین سانگو بازیگر نقش دافنه

تلویزیون
۲۰۱۱: Öyle Bir Geçer Zaman ki – نقش جاله (نقش فرعی)
۲۰۱۲-۲۰۱۳: Aşk Kaç Beden Giyer? – نقش نهیر (نقش اصلی)
۲۰۱۳: Sen de Gitme – نقش بورجو (مهمان)
۲۰۱۳-۲۰۱۴: Bir Aşk Hikâyesi – نقش ادا (نقش فرعی)
۲۰۱۴: Kurt Seyit ve Şura – نقش گوزیده (نقش فرعی)
۲۰۱۵: Sevdam Alabora – نقش زینب (نقش اصلی)
۲۰۱۵-۲۰۱۷: Kiralık Aşk – نقش دفنه توپال (نقش اصلی)

Check Also

ترانه علیدوستی بازیگر

بیوگرافی ترانه علیدوستی / زندگی شخصی و حرفه ای، فیلم ها + عکس

ترانه علیدوستی از چهره های سرشناس کشورمان در دنیای بازیگری است. در ادامه با این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *