تریلیون‌ها “نات کوین” در بازی کلیکر تلگرامی کوین میم جمع‌آوری می‌شوند

بازی کلیکر نات کوین تلگرام شبیه درگاهی به رمزارز رایگان به نظر می‌رسد. با این حال، کوین میم هنوز واقعیت ندارد – اما یک ایردراپ ممکن است در راه باشد.

نات کوین
نات کوین

چیزی که بازی را به بازی می‌دهد چیست؟ برای برخی، این شخصیت‌های قابل بازی و ماموریت‌ها هستند. برای دیگران، این کارت‌ها هستند. و برای معامله‌گران رمزارز، ممکن است به سادگی دکمه‌ای کلیک‌پذیر باشد که به شما اجازه می‌دهد یک سکه میم غیرقابل معامله و غیرمنتشر را “جمع‌آوری” کنید تا بر روی یک رده‌بندی اینترنتی صعود کنید – و بالاخره پاداش‌های آینده را بچینید.
نات کوین یک سکه میم است که در حال حاضر تنها یک ایده است. احتمالاً در آینده بر روی بلاکچین TON تولید خواهد شد، اما در حال حاضر این پروژه بیشتر یک طرح بازاریابی اینترنتی تلگرام است تا یک رمزارز واقعی. نات کوین در حال حاضر “استخراج” نمی‌شود، بنابراین تلقی اپلیکیشن کلیکر دکمه‌ی نات کوین در تلگرام به عنوان یک “بازی استخراج” فنیاً اشتباه است.

“هیچ کس نمی‌داند که آیا نات کوین تولید می‌شود یا نه. هیچ کس نمی‌داند که آیا ارزشی دارد یا نه”، یک پیام خودکار تلگرام وقتی که دارید یاد می‌گیرید چگونه بازی “نات کوین” را بازی کنید، می‌خواند.

بیانیه‌ای از بنیاد TON – که شبکه باز اندازی (TON) را که در ابتدا درون تلگرام بود ولی به دلیل بازبینی تنظیمات انصراف کرد – موضوع را بیشتر گیج می‌کند: “نات کوین به زودی یک دارایی دیجیتال بر پایه TON راه‌اندازی خواهد کرد”.

همان بیانیه مطبوعاتی یک اخطار متضاد ارائه می‌دهد که: “هیچ توکن نات کوین وجود ندارد، و نات کوین ارزش بازاری ندارد. نات کوین به عنوان یک دارایی مجازی درون بازی در اکوسیستم Web3 تلگرام عمل می‌کند و به عنوان یک رمزارز عمل نمی‌کند.”

پیام‌دهی مختلط بنیاد تون ابهاماتی به وجود می‌آورد: آیا نات کوین یک رمزارز واقعی خواهد بود – یا نه؟

نات کوین در حال حاضر یک رمزارز واقعی نیست، اما “برنامه‌هایی برای تولید و توزیع توکن در آینده” در افق هستند، یک نماینده پروژه به Decrypt از طریق ایمیل گفت.

ارزش ذکر دارد که کاغذ سفید نات کوین با نه صفحه که به نظر می‌رسد در نوامبر ۲۰۲۳ تاریخ‌گذاری شده‌است کاملاً خالی است. رابط کلیک و جمع‌آوری آن‌ها به عموم در طی هفته گذشته عرضه شد پس از دوره آزمایشی عمومی که در نوامبر شروع شد.

با این حال، بیش از ۱.۲ تریلیون نات کوین از طریق آنچه بنیاد تون یک “اپلیکیشن تلگرامی کوچک” می‌نامد “جمع‌آوری” شده است، به گفته یک بیانیه، سکه

ممیزی میم هنوز وجود ندارد، بنابراین هنوز قیمت ندارد و بازیکنان قادر به برداشت وجه نیستند.

بازیکنان می‌توانند نات کوین‌های جمع‌آوری‌شده خود را صرفه‌جویی کنند تا توانایی بیشتری برای کسب بیشتر از سکه دیجیتال داشته باشند و چرخه بازی و کسب سود را افزایش دهند. گروه‌های داخل بازی نیز می‌توانند “اهدایات” ارزی را بپردازند تا در لیست استخدام بهتری داشته باشند و احتمالاً اعضای بیشتری جذب کنند.

اما کی پشت پرده نات کوین است؟ یک بیانیه از بنیاد TON می‌گوید که Open Builders پشت این ممکن است که ممیز-کوین باشد. Open Builders به تامین منابع مالی برای پروژه‌ها در TON اختصاص دارد و به Tonstarter متصل است، که در سال قبل ۱.۵ میلیون دلار جذب سرمایه‌گذاری بذری کرد تا پروژه‌های مبتنی بر Ton را حمایت کند.

“تیم Open Builders آماده اطلاعات بیشتری در مورد توزیع توکن در این لحظه نیست”، نماینده نات کوین به Decrypt گفت.

یک نماینده دیگر از نات کوین به Decrypt گفت که Open Builders از ده اعضای کلیه تشکیل شده است و توسط بنیانگذار Sasha Plotvinov هدایت می‌شود (یک وب‌سایت مربوط به Tonstarter Plotvinov را به عنوان مدیرعامل عنوان می‌کند).

ممکن است به نات کوین Open Builders گذشته‌ای از نات کوین نگاشته شود، که وب‌سایت تایپویی آن وعده را داد که در سال ۲۰۱۹ یک رمزارز با همان نام اما بر روی BNB Chain راه‌اندازی شود.

بلاکچین TON و توکن TON ابتدا توسط تیم تلگرام ساخته شدند قبل از اینکه در سال ۲۰۲۰ از پروژه انصراف دهد، بنابراین منطقی است که تجربه کلیک و جمع‌آوری نات کوین از طریق پلتفرم پیام‌رسان اجتماعی که توسط بسیاری در صنعت رمزارز دوست دارند (متأسفانه شامل کلاه‌برداران رمزارز)، اداره شود.

در پست وبلاگ خود، بنیاد TON نات کوین را به عنوان یک “کلاس آموزشی ویروسی” تبلیغ می‌کند و ادعا می‌کند که رابط کلیک کردن از طریق چهار میلیون بازیکن دیده شده است. تیم نات کوین خود اکنون این شماره را بالای پنج میلیون می‌گذارد. اما همانطور که با بیشتر بازی‌های بلاکچین است، مشکل است که چندین بازیکن واقعی هستند و چندین بازیکن نمی‌خواهند که بات‌ها سعی در بازی یک ایردراپ توکن را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *