۱۲ نکته برای رابطه جنسی بهتر

خانه به دوش – زناشویی – سکس فقط سرگرم کننده نیست برای شما هم خوبه هر ارگاسم سیل هورمون اکسی توسین ترشح می کند که خلق و خوی شما را بهبود می بخشد. غلتک های منظم در یونجه می تواند سلامت قلب شما را بهبود بخشد، استرس و افسردگی را کاهش دهد، عزت نفس شما را بهبود بخشد و به خواب بهتر کمک کند. در زیر ملحفه قرار گرفتن در کنار هم باعث می شود احساس نزدیکی به شریک زندگی خود کنید و حس صمیمیت شما را افزایش می دهد.

رابطه جنسی

با شریک زندگی خود ارتباط برقرار کنید

تحقیقات نشان می‌دهد زوج‌هایی که درباره خواسته‌ها و خواسته‌های خود با یکدیگر صحبت می‌کنند، رابطه جنسی بهتری دارند و رابطه سالم‌تری دارند. به همسرتان بگویید چه چیزی را دوست دارید و چه چیزی را دوست ندارید. صمیمی ترین خیالات و خواسته های خود را به اشتراک بگذارید. اگر خیلی خجالتی هستید که نمی‌توانید آن افکار خصوصی را با صدای بلند بیان کنید، آن‌ها را در یک داستان یا دفترچه‌ای بنویسید تا شریک زندگیتان بخواند.

چیزی متفاوت را امتحان کنید

با افزایش مرزهای خود به عنوان یک زن و شوهر، به زندگی جنسی خود طعم دهید. با پیش بازی در اطراف بازی کنید. به روش های جدید یکدیگر را لمس کنید. پوزیشن های مختلف رابطه جنسی را امتحان کنید تا ببینید کدام یک احساس بهتری دارند. لباس بپوشید و به عنوان شخصیت (پرستار-پزشک، گاوچران) بازی کنید. از تخت به زمین، حمام یا پیشخوان آشپزخانه حرکت کنید. با هم یک فیلم کثیف تماشا کنید. اسباب‌بازی‌های جنسی مانند ویبراتور، مهره‌های مقعدی یا پرها را در ترکیب بیاورید.

برای صمیمیت برنامه ریزی کنید

مهم نیست چقدر ممکن است بخواهید رابطه جنسی داشته باشید، برنامه شلوغ شما می تواند مانع شما شود. بنابراین، مانند سایر تاریخ های مهم، زمان جذاب را در تقویم خود وارد کنید. در این صورت احتمال کمتری وجود دارد که از آن بگذرید. تعیین تاریخ به شما زمان می دهد تا آماده شوید و منتظر چیزی باشید. هر چند وقت یک بار که واقع بینانه است، سکس را رزرو کنید – چه یک بار در هفته یا یک روز در میان. زمان هایی را انتخاب کنید که می دانید خسته و حواس پرت نخواهید شد.

ورزش
ورزش کردن استقامت در رختخواب را افزایش می دهد و شما را در خلق و خوی قرار می دهد. ورزش همچنین بدنی شاداب‌تر ایجاد می‌کند که عزت نفس را بهبود می‌بخشد و باعث می‌شود احساس جذاب‌تری داشته باشید. مشخص نیست که برای بهبود زندگی جنسی خود به چه مقدار ورزش نیاز دارید. با توصیه های استاندارد شروع کنید – ۱۵۰ دقیقه فعالیت هوازی و دو روز تمرین قدرتی در هفته.

راحت باش
مهم نیست چقدر مشغول هستید، رابطه جنسی بخشی از روز شماست که نباید عجله کنید. در پیش بازی کوتاهی نکنید. آن دقایق اضافی که صرف لمس کردن و بوسیدن یکدیگر می کنید، به تحریک شما کمک می کند و رابطه جنسی لذت بخش تر می شود. وقتی سرعت خود را کم می کنید، زمان بیشتری برای گذراندن با شریک زندگی خود خواهید داشت. این به طور کلی برای رابطه شما خوب است.
از روغن کاری استفاده کنید
بدن زنان به طور طبیعی روان کننده خود را می سازد، اما گاهی اوقات کمبود آن وجود دارد. تغییرات هورمونی در حوالی زمان یائسگی می تواند باعث خشکی واژن شود که باعث ایجاد رابطه جنسی دردناک می شود. روان کننده های مبتنی بر آب برای استفاده با کاندوم ایمن ترین است. اما، روان کننده های مبتنی بر سیلیکون برای رابطه مقعدی کمتر تحریک کننده هستند.

مهربون باش
لازم نیست هر برخورد عاشقانه ای به رابطه جنسی ختم شود. شما و شریک زندگیتان می توانید از راه های بسیار دیگری لذت ببرید. با هم حمام کنید یا یکدیگر را ماساژ دهید. یک جلسه آرایش گرم روی کاناپه داشته باشید. از طریق خودارضایی یکدیگر را به ارگاسم برسانید. به یکدیگر بیاموزید که چگونه دوست دارید شما را لمس کنند.

آروم باش
رابطه جنسی یک تسکین دهنده قوی استرس است، اما زمانی که همه چیز سرحال هستید، ایجاد روحیه سخت است. بعد از یک روز سخت، با هم کاری آرام‌بخش انجام دهید تا آرامش داشته باشید. به موسیقی ملایم گوش کنید. تمرینات تمدد اعصاب مانند تنفس عمیق یا مدیتیشن را تمرین کنید. تحقیقات نشان می دهد که مدیتیشن تمرکز حواس به زنان کمک می کند تا در طول رابطه جنسی با بدن خود هماهنگ شوند.
کگلز را انجام دهید
کگل ماهیچه های کف لگن را تقویت می کند که از مثانه شما حمایت می کند. آنها همچنین واژن را شل می کنند تا رابطه جنسی راحت تر شود، جریان خون در آنجا بهبود یابد و رسیدن به ارگاسم آسان تر شود. برای انجام این تمرینات ساده، فقط ماهیچه هایی را که برای ادرار کردن استفاده می کنید، سفت و شل کنید. و آنها فقط برای زنان نیستند. مردانی که تمرینات کگل را انجام می دهند نعوظ بهتر و ارگاسم شدیدتری دارند.

یک دور شبانه برنامه ریزی کنید
گاهی اوقات تنها چیزی که برای تقویت زندگی جنسی خود نیاز دارید، تغییر منظره است. با هم سفر کنید لازم نیست راه دور بروید، اما تنظیمات خاصی – مانند اقیانوس یا کوه ها – برای احیای دوباره عاشقانه ایده آل هستند. تلفن های همراه خود را خاموش کنید و روی یکدیگر تمرکز کنید. برای یک جرقه بیشتر، وانمود کنید که تازه قرار ملاقات را آغاز کرده اید — یا غریبه ای هستید که برای یک امتحان ممنوع ملاقات کرده اید.

به دکترت مراجعه کن
گاهی اوقات راه حل برای رابطه جنسی بهتر در قفسه سینه داروی شماست. برخی داروها، مانند داروهای ضد افسردگی و داروهای فشار خون، میل شما را کاهش می دهند. این مشکل همچنین می تواند یک وضعیت پزشکی مانند بیماری قلبی، خشکی واژن، مولتیپل اسکلروزیس یا افسردگی باشد. برای بررسی اینکه آیا یک مشکل سلامتی ممکن است بر زندگی جنسی شما تأثیر بگذارد، یک معاینه برنامه ریزی کنید

. در مورد مشکل با پزشک خود صادق باشید تا بتوانید پاسخ درست را پیدا کنید.

با یک  درمانگر جنسی صحبت کنید
یک درمانگر جنسی کسی است که ببیند آیا چیزی در اتاق خواب شما را آزار می دهد یا خیر. درمانگران روانشناسان یا مددکاران اجتماعی دارای مجوز هستند که می توانند مشکلاتی مانند کمبود میل، مشکل در نعوظ یا مشکلات رسیدن به ارگاسم را برطرف کنند. شما می توانید با یک درمانگر به تنهایی یا همراه با همسرتان ملاقات کنید.

Check Also

زناشوئی

زناشویی موفق؛ اصول و راهکارهایی برای رابطه‌ای پایدار

آیا می‌خواهید زندگی زناشویی موفقی داشته باشید؟ دنیای روابط پایدار را با این اصول و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *